سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قدرتمندترین وبلاگ دانلود

14 اکشن کاربردی فتوشاپ

امین دشتی دیدگاه

بیشتر شما با فتوشاپ کار کردید و حتما با یه سری چیزا مثل براش و یا اکشن سرو کار داشتید.اکشنها در واقعا خیلی به کارتون سهولت می بخشن و بسیار پر استفاده هستن.در این پست 14 تا از اکشن های جالب رو معرفی کردیم.

1- یه اکشن جالب برای دو رنگ کردن عکس:

دانلود اکشن : Download

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: ابزار و براش فتوشاپ

بازی زیبا و جالب Zuma Deluxe

امین دشتی دیدگاه

بازی زیبا و جالب Zuma Deluxe که از آن دست بازی هایی می باشد که پس از عرضه در سال های گذشته، تبدیل به یکی از محبوب ترین بازی های آن دوران شد.

منبع: www.p30download.com

آنچه در این بازی زیبا قابل توجه است سرعت عمل بالای شما برای انتخاب مسیر درست می باشد طوری که اگر با سرعت عمل و انتخاب مسیر مناسب جهت پرتاپ توپ های رنگی که در اختیارتان قرار گرفته براحتی قادر به اتمام هر مرحله از بازی می باشید ولی اگر کمی تامل و داشته یا توپ را به مسیر مناسب هدایت نکنید آنجاست که با پیشروی توپ ها و رسیدن به سیاه چاله کذایی فرصت شما به پایان رسیده و آن مرحله از بازی را دوباره باید تکرار نمایید. البته غیر از موارد بالا گرافیک مناسب بازی بعلاوه صدای جالب موجود در قسمت های مختلف بازی نیز از عوامل محبوبیت این بازی می باشد. البته این بازی دارای مراحل زیادی بوده و نیز در نوع انجام بازی نیز شما انتخاب هایی چند گانه داشته که بسته به مهارت خود می توانید مراحا حرفه بازی را دنبال کنید و به طور کلی این بازی یک بازی ساده جهت بازی نمودن و یک بازی بسیار سخت جهت ادامه و رسیدن به مراحال بالاتر می باشد
دانلود در ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: بازی

دانلود آهنگ یار دبستانی من

امین دشتی دیدگاه

دانلود آهنگ ( ترانه ) یار دبستانی من با صدای زیبای جمشید جم

آهنگ یاردبستانی من 

دانلود در ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: گالری موزیک

?بازدید امروز: (75) ، بازدید دیروز: (140) ، کل بازدیدها: (968240)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ